۱۳۹۲ مرداد ۱۱, جمعه

رژیم هولناک

دلبستگی اندک سیاستمداران در غرب و عناصری در رژیم اسلامی به انتخاب «روحانی» کاندیدای شورای نگهبان جهت حل مسئله سلاح هسته ای، همان قدر تخیلی است که یافتن تدبیر به منظور پیدا کردن راه حل صلح منطقه‌ای و جهانی ازنامزد شورای نگهبان بعید می باشد. این تدبیر و تخیل در واقع هیچ درهیچ است. رژیم هولناک اسلامی برای ادامه موقعیت خود و تحکیم «اقتدار» خویش بر اساس سرکوب مجبوراست کاسه داغ تر از آش باشد و برای مردم فلسطین و حکومت آنان تکلیف معین کند. 
این تنها احمدی نژاد نبود که در سال 2005 مدعی شد که« اسرائیل باید ازنقشه جغرافیا محو شود» قبل از او خمینی گفته بود: «روز قدس روز اسلام است و اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود» بعداً رفسنجانی همه کاره رژیم پس از خمینی، محمد یزدی رئیس قوه قضائی سابق، علی اکبر صالحی وزیرخارجه رژیم اسلامی و دیگرعناصر این نظام به تبعیت ازرهبرشان اضمحلال اسرائیل را خواستار شدند.
در حال حاضر نیز این تهدیدها و برخوردها زمانی صورت می گیرد که جهان و به ویژه غرب برای آشتی درخاور میانه و صلح جهانی و تحقق حقوق بشر تلاش می کنند. هنوز کشورهایی نظیر زیمبابوه، کره شمالی، سوریه، ایران و سایر دیکتاتوری‌های دنیا که به عنوان منفورترین رژیم های جهان شناخته شده اند، وجود دارند که به جدائی انسان‌ها و اختلاف‌های تصنعی دامن می زنند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند.
رژیم اسلامی ایران به دنبال جنگ در خاور میانه است، و با به میان کشیدن مسئله اسرائیل و تلاش برای به دست آوردن سلاح هسته ای و انکار هولوکاست، همراه با ترور و حذف مخالفان نظام در داخل و خارج از کشور، سرکوب مداوم، بازداشت، شکنجه و اعدام و فشارهای پلیسی، تهدید زنان، دانشجویان و اقلیت های مذهبی و قومی، تحدید دائم آزادی های سیا سی و اجتماعی و فرهنگی مردم، در عمل مخالفت خود را با صلح اعلام می‌کند.
رژیم اسلامی ایران بیش از سی سال است که به دنبال تفرقه و نفاق انداختن است تابتواند به حکومت سرکوبگرانه اش ادامه دهد. دلبستگی اندک سیاستمداران در غرب و عناصری در رژیم اسلامی به انتخاب «روحانی» کاندیدای شورای نگهبان جهت حل مسئله سلاح هسته ای، همان قدر تخیلی است که یافتن تدبیر به منظور پیدا کردن راه حل صلح منطقه‌ای و جهانی ازنامزد شورای نگهبان بعید می باشد. این تدبیر و تخیل در واقع هیچ درهیچ است. رژیم هولناک اسلامی برای ادامه موقعیت خود و تحکیم «اقتدار» خویش بر اساس سرکوب مجبوراست کاسه داغ تر از آش باشد و برای مردم فلسطین و حکومت آنان تکلیف معین کند و خود را پدر [نا]خوانده آنان بداند و صلح را رد کرده و به دنبال جنگ باشد.
کیهان روزنامه مصادره شده که حسین شریعتمداری بازجو و تواب ساز از طرف خامنه ای مسئولیت آن را دارد، می‌نویسد: با «اشغال فلسطین و تلاش منحصر به فرد برای اعتبار بخشیدن به رژیم جعلی صهیونیستی، مسئله نه تنها حل نشده و رژِیم اسرائیل جا نیفتاده ...» بلکه «اسرائیل درحال نابودی است. جایگاه اسرائیل در دنیا هرروز ضعیف تر می شود.» ... و «آنچه امسال به موضوع روز قدس اهمیت دو چندان می یخشد، همین تلاش پر حجم عبری – غربی – عربی برای فراموشاندن و از خاطر بردن نقش غده سرطانی صهیونیستی در بحران ها و اختلافات و در گیری های منطقه ای است.»
پاسدارمحمدرضا نقدی، شکنجه گر تعدادی از شهرداران مناطق مختلف تهران نیز که به 8 ماه زندان محکوم شد و به زندان نرفت، و در حمله به دانشگاه و سرکوب دانشجویان در 18 تیرماه 1378 هم دست داشت و هم اوست که وزیر کشور و وزیر ارشاد خاتمی را کتک زد و شورای امنیت سازمان ملل متحد در ماه مارس 2008 او را در لیست تحریم قرار داد و ازطرف خامنه ای ریاست بسیج را برعهده دارد، با بیان اینکه: «امروز توطئه هایی که در کشور های اسلامی صورت می پذیرد از سوی رژیم صهیونیستی رهبری می‌شود که حزب‌الله و حماس در مقابل آن سد محکمی ایجاد کرده‌اند و اکنون انقلاب مردم مصر نیز این محاصره را تکمیل می‌کند» همان حرف‌های خمینی و رفسنجانی و دیگر زمامداران رژیم را تکرار می کند. وی، جنگ افروزی بین مسلمانان را توطئه صهیونیست ها می‌داند و می‌گوید: « امروز بمب گذاری و کشتار در عراق، شهادت شیعیان در مصر، تحمیل جنگ داخلی و نمایش اوج شقاوت و جنایت در سوریه با رهبری وهابیت، سلفیت تکفیری و بهائیت انجام می شود که منشاء همه اینها در حیفا و تل آویو است پس رژیم صهیونیستی به عنوان یک غده سرطانی باید محو شود.» این پاسدار نیز آرامش منطقه را در گرو نابودی رژیم صهیونیستی می‌داند و خطاب به آن می‌گوید: «همان طور که از حمله به لبنان نیروی حزب الله و از حمله به فلسطین نیروی حماس تشکیل شد، امروز نیز از معرکه‌ای که در مصر به راه افتاده است، گروه‌ها و نیروی مقاومتی ایجاد می‌شود که دودمان اسرائیل را بر باد خواهد داد.» نقدی اراده امت اسلام را بر نابودی اسرائیل عنوان می‌کند و می‌افزاید: «صهیونیست ها بدانند، رژیم صهیونیستی به تاریخ خواهد پیوست و مسلمانان با فریاد ظلم و جنایت اسرائیل، رژیم منحوس صهیونیستی را از میان بر خواهند داشت.»
این سیاست تنش زا و جنگ افروزانه در جمهوری اسلامی چیزی نیست که تازه و یا در دولت احمدی نژاد پدید آمده باشد و یا تنها در «روز قدس» به فراوانی تکرار شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر