۱۳۹۲ مرداد ۱۵, سه‌شنبه

دادگاه آبکی و فرمایشی سعید مرتضوی جنایتکار کشتارگاه کهریزیک، در پشت دربهای بسته برگزار شد

از زندان کهریزک چه می دانیم؟

اطلاعات مردم عادی از زندان کهریزک و یا در حقیقت قصابخانه و کشتارگاه کهریزک، بسیار ناچیز است. روزی که رژیم سرنگون شود و پرده ها بالا رود، همه شکنجه ها، تجاوزها، و جنایات انجام شده در مورد یکایک قربانیان زجر کشیده و آسیب دیده از این کشتار گاه به خوبی شناخته و بر روی آب می آید. آنچه ما از این قصابخانه ولایت فقیه می دانیم، بسیار اندک، و جزئی از کل است.
با قربانی کردن بره ها به دستور آخوند و در برابر آخوند آشنا شوید. فراموش نشود که نام درست آخوند، " آخون" یعنی آقای خون طلب و خونخوار است.

رفتار با قربانیان در کشتارگاه کهریزک

بگفته کمیته گزارشگران حقوق بشر، بسیاری از بازداشت شدگان مربوط به اعتراضات گسترده به نتایج انتخابات ریاست جمهوری دهم و سرکوبیهای پس از آن نیز به این مکان برده شده و تحت شکنجه قرار گرفته‌اند. طی دو سال اخیر حداقل ۱۴ زندانی بر اثر خشونت زندانبانان یا عدم رسیدگی پزشکی جان خود را از دست داده‌اند. سعید مرتضوی دادستان تهران که بی تردید در شکنجه و کشتار مردم در این کشتارگاه ولایت فقیه شریک است، دلیل انتقال زندانیان به این بازداشتگاه و عدم اجرای دستور تعطیلی آن مورد انتقاد واقع شده از وضعیت کهریزک دفاع کرده‌است. او کهریزک را بازداشتگاهی رسمی و قانونی و دارای امکانات لازم معرفی کرده و هرگونه شکنجه و تجاوز در آن را تکذیب می‌کند و حداکثر شکایت زندانیان را این می‌داند که «مثلا مسئول بند یا زندان‌بان در ورزش اجباری آنان را بسیار اذیت کرده‌است».
با چهره تنی چند از قربانیان آخوند در قصابخانه کهریزک آشنا شوید.
آنچنان که گفته شده، قربانیان، در بدو ورود به کهریزک، برهنه فقط با یک زیرشلواری مجبور بودند روی سنگ و خار و خاشاک و آسفالت سینه خیز بروند و همزمان مورد ضرب و شتم قرار می‌گرفتند یا تا حد ضعف «بشین پاشو» و «کلاغ پر» می‌رفتند. تعدادی از بازداشت شدگان به دلیل شدت جراحات وارده و شرایط نامناسب نگهداریشان در بازداشتگاه، کشته شدند و نیروهای امنیتی با تهدید خانواده‌های آنان از اعلام اسامی و دادخواهی این خانواده‌ها جلوگیری نمودند.
بازداشت شدگان از زمان بازداشت تا مدتها حق استفاده از حمام را نداشتند، در این مدت به بیماری‌هایی نظیر شپش مبتلا شدند. از جمله کشته شدگان در کشارگاه کهریزک را می توان محسن روح‌الامینی، محمد کامرانی و امیر جوادی‌فر و دکتر رامین پوراندرجانی را می توان نام برد.

دادگاههای علنی در چه شرایطی برگزار می شود؟

تا آن جا که ما می دانیم، در امور جنایی که مسأله قتل و کشتار در میان است، و یا در مورد محاکمه های سیاسی که در آن ها بحث های جنجال برانگیز و برخوردهای گوناگون پدید می آید، دادگاه رسیدگی با حضور دوگروه شکایت شونده و شکایت کننده، وهمچنین گزارش گران و حتی افراد عادی و معمولی به کار می پردازد، وکیل و شاهدهای دوطرف با مدارک و گفتار خود، توجه داوران و هیأت ژوری را به خود جلب می کنند، و سرانجام، این هیأت در پشت دربهای بسته ساعاتی را به گفتگو و چالش با یکدیگر می پردازند، و آنگاه رأی خود را به اتفاق آراء صادر نموده، به قاضی دادگاه تسلیم می کنند.
این ویدیو گزارش گر تجاوزها، شکنجه ها، و کشتار در کهریزک را نشان می دهد و به گفتگو می پردازد.

آیا در شرایطی یک دادگاه علنی می تواند رأی اشتباه دهد؟

موضوع اصلی و اساسی، برای رسیدن به دادگری و قضاوت های عادلانه، آزاد و مستقل بودن نیروی داوری (قوه قضاییه) و دور از نفوذ و قدرت دستگاه حاکمه است. در کشورهایی که از دموکراسی نسبی برخوردارند و حکمران اعم از شیخ و شاه، و یا رئیس جمهور نمی تواند دخالت و زورگویی بر نیروی داوری (قوه قضاییه) داشته باشد، رأی دادگاههای علنی به حقیقت نزدیک تر بوده، و عدالت رعایت می شود.
برای نمونه، هنگامی که نیکسون رئیس جمهور آمریکا در جریان واتر گیت اقدام به کار جاسوسی نمود، دستگاه قضایی آمریکا او را وادار به استعفاء کرد. همچنین هنگامی که کلینتون رئیس جمهور دیگر آمریکا با یکی از منشی های در روابط عاشقانه و دوستی بود، مورد بازخواست و پرس و جوی دستگاه قضایی آمریکا قرار گرفت، و نزدیک بود پست ریاست جمهوری خود رانیز از دست بدهد. در انگلستان نیز دیده شده که هرکدام از اعضاء خانواده سلطنتی چنانچه کار غیر قانونی انجام دهند، زیر پیگرد پازپرسی قرار می گیرند. تا کنون چند بار شاهزادگانی که با سرعت غیر مجاز رانندگی می کردند، در دادگاه به بازپرسی کشیده شدند، و مورد مجازات قرار گرفتند.
دکتر روح الامینی پیگیر قتل های کهریزک سعید مرتضوی را مقصر اصلی می داند
از آن چه در مورد دادگاه علنی گفته شد، بازهم همیشه اشتباه و در هرحال اجتناب ناپذیر است، ولی میزان و درصد آن می تواند تغییر کند. هر چه اندازه دادگاه علنی تر، و شمار جلسات و مدت آن طولانی تر باشد، امکان به خطا رفتن و رأی غیر عادلانه صادر کردن کمتر است. در کشورهای آزاد جهان که دیکتاتوری مانند آخوند قانون صادر نمی کند، متهم پس از حکم دادگاه زندانی می شود و چنانچه بر اساس قانون آن کشور محکوم به اعدام است، سالیانی چند محکوم را زندانی نگه می دارند، تا شاید حکم صادر شده اشتباه بوده، و مدارک جدیدی اشتباه بودن آن را تأیید کند.
یکی دیگر از قربانیان قصابخانه کهریزک به دستور و به خواست آخوند

زندانی شدن یک روزه سعید مرتضوی

در تاریخ ۱۸ بهمن ۱۳۹۱، به دنبال اعلام جرم دادستان تهران، سعید مرتضوی دستگیر و زندانی شد. ولی اندکی بعد بدون هیچگونه بررسی او را آزاد کردند. آیا چه عاملی باعث می شود در رژیمی که یک آفتابه دزد را ماهها در زندان نگاه می دارند، و آنگاه با رأی یک آخوند در پس پرده به بریدن دست و یا پای او رأی می دهند، چگونه ممکن است جنایتکاری مانند سعید مرتضوی که به طور مستقیم و یا غیر مستقیم دستش به خون بسیاری آلوده است، یک شبه آزاد شود؟!.

سعید مرتضوی، نوکر ولی امر

برای پی بردن به این حقیقت تلخ که چرا و چگونه جنایتکاران آزاد می چرخند و به ریش مردم می خندند، به گزارش خبرگزاری ایسنا از گفتار سعید مرتضوی در جمع مدیران سازمان تأمین اجتماعی می پردازیم که گفته است: “خود را در همه حال سرباز ولایت می‌دانم و در طول خدمت خود در دستگاه قضا ثابت کرده‌ام که ذره‌ای از راه ولایت کوتاه نخواهم آمد و مطیع ولایت خواهم ماند”.
این گفتار نشان می دهد که چنین فرد خردباخته، و یا فرصت طلب، مزدور آخوند مشهدی است. آخوند مشهدی هم که از جنایتکاری و ضد بشری بودن، تاکنون روی هیتلر، و استالین را سپید کرده است. آنچه که از گفتار نتیجه گیری می شود، آنست که سعید مرتضوی در این سالها زیر قدرت و نفوذ مجتبی خامنه ای جلاد بزرگ ولایت، مرتکب جنایات گوناگونی می شود.
زهرا کاظمی از جمله قربانیانی است که به دست سعید مرتضوی به قتل رسید. بنابراین، آخوند مشهدی ناچار است که از مزدوران و هم جنایتکاران خود حمایت و پشتیبانی کند وگرنه سعید مرتضوی دهانش باز می شود و همکاری خودش را در انجام جنایت ها به خواسته آقا مجتبی فاش و بر ملا می سازد.
کشتار گروه زیادی از اعتراض کنندگان در انتخاب قلابی ۸۸ در خیابان ها، همگی با برنامه ریزی مجتبی خامنه ای، و شاید هم بسیاری از آنان با مشورت و همکاری سعید مرتضوی صورت گرفت. علت پرده پوشی بر جنایات سعید مرتضوی و آزاد کردن او از زندان، همکاری تنگاتنگ وی با مجتبی خامنه ای، و اطلاعات گسترده وی از کارها و برنامه ریزی های جنایتکارانه او می باشد.
با ابر جنایتکار جهان، خامنه ای کبیر که استالین و هیتلر را روسپید کرده، آشنا شوید. جنایتکاری که سرانجام قصابخانه کهریزک خود را تعطیل کرد تا سرپوشی روی جنایت های تاکنون خود گذاشته باشد.

دادگاه آبکی و پشت پرده سعید مرتضوی

روزنامه ایران در تاریخ ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ از دادگاه پوشالی و پشت پرده سعید مرتضوی گزارش می دهد. گروه اجتماعی هشتم اسفندماه دادگاه رسیدگی کننده به اتهامات افراد پرونده بازداشتگاه کهریزک به صورت غیرعلنی در شعبه ۷۶دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد. در حالی که پیش از این رئیس دادگاه محاکم کیفری استان تهران اعلام کرده بود، دادگاه قضات متهم در پرونده کهریزک به صورت علنی برگزار خواهد شد. تصمیم این‌که دادگاه غیر علنی برگزار شود دقایقی قبل از دادگاه گرفته شد، محمدرضا زائری هم که به همراه خانواده روح‌الامینی برای حضور در این دادگاه در محل حاضر شده بود اما از ورود به جلسه دادگاه جا ماند در میان خبرنگاران حاضر شد و نسبت به این موضوع اعتراض کرد. وی این‌گونه ناراحتی خود را بیان کرد که «قانون اساسی می‌گوید دادگاه علنی است و قاضی افتخاری هم گفته بود که دادگاه علنی است اما در نهایت این‌گونه نشد.» زائری سپس این نکته را هم اضافه کرد که اگر امنیت جانی داشته باشد! درباره مرتضوی افشاگری می‌کند.

نکته پایانی

از آنچه گفته شد، میزان شکنجه، تجاوز، و جنایت در کشتارگاه کهریزیک که با به خواست مجتبی خامنه ای و همکاری بی چون و چرای گروهی مانند سعید مرتضوی صورت گرفته است، بسیار دهشتناک و اندوه آور است. بی تردید روزی که مردم ایران بتوانند رژیم آخوندی را برکنار سازد و سرنوشت مملکت را به دست خود گیرد، همه پرده ها بالا رفته و ابعاد درنده خویی و جنایت های رژیم جهل و جنایت اسلامی مشخص و روشن می گردد.
سعید مرتضوی و مجتبی خامنه ای را باید دو جنایتکار همدست، همکار، و ضد ایران و ایرانی دانست
حسن زارع دهنوی، سعید مرتضوی و علی اکبر حیدری سه متهم پرونده کهریزک، در حقیقت سه جنایتکاری که به دستور آخوند جوانان مملکتمان را در کهریزک به سلاخی کشاندند.
ساختمان قصابخانه کهریزک از بیرون. چند انبار و سوله خراب شده مانند کاهدان حیوانات و یا مرغداری ها را برای دربند کشیدن و به عجز و التماس آوردن جوانان غیور و شجاع مملکت اختصاص داده بودند. جایی که در هیچ کجای جهان حتی برای حیوانات هم مناسب و بهداشتی نمی دانند، چه رسد برای انسان. هنگامی که آخوند خونخوار و ضد بشر، برای مقام انسانی ارزشی قائل نیست، یک زباله دان و کاهدان را به عنوان بازداشتگاه به کار میبرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر