۱۳۹۲ شهریور ۸, جمعه

اسلام دین جنایت خیانت و دروغ

من فقط یک مسلمان زاده ام ولی با اسلام مشکل دارم
چرا که چیزی جز ریا, دروغ, تجاوز و کشتار در سرزمین اسلامی و از مسلمانان ندیدم .اسلام اجباری ،اسلامی که در تمام کشورهایش فقط جنگ است و مسلمانانش همه در کشورهای غربی کافر در حال عشق و حال .دین اسلام این روزها ارمغانی جز ظلم و ستم و بی عدالتی برای مسلمانانش ندارد .
قرآن که ميليونها نفر به آن عقيده دارند، از بردگى و نابرابرى بين مردم کاملا دفاع مى کند. اين در حالى است که در کشورهاى غربی نامسلمان برابرى بين زن و مرد بعنوان يک حق انسانى برسميت شناخته شده است.. در قرآن، مرد حق دارد چهار زن داشته باشد، حق طلاق دارد، مى تواند با بردگان زن سکس داشته باشد و زنان خود را کتک بزند در سوره نساء آیه سی و چهار می گوید : » زنان کشتزار شمایند و در هر مجای کشتزار خود ، که می خواهید وارد شوید .» زن انسان نیست . شیء یا ابزاری بی اراده است که صاحبش هر نوعی که بخواهد از آن استفاده می کند.. زنان بايد بدنشان را بپوشانند چون آنها صرفا بعنوان يک شى جنسى و ابزار لذت جويى مردان نگريسته مى شوند نمى توانند انتخاب کنند با چه کسى و بويژه با غير مسلمانان ازدواج کنند.بنظر من اين اسلام است که به زنان ستم مى کند.برابرى زن و مرد در نگرش اسلاميون توطئه غرب بشمار مى اید همان غربی که آقازاده هایشان در آنجا پرورش مییابند به دور از محیط پر هیاهوی وطن ..
ما میبینیم که چگونه مذهب اسلامی فقر را تمجيد مى کند و چگونه مردم فقير استثمار می شوند . من هيچ راه حل مذهبى نديده ام که خواهان علاج فقر باشد.چیزی که این روزها میبینیم این است که فقرا بايد فقير و بدبخت باقى بمانند و فرصت طلبان با استفاده از آنها بليط ورود به بهشت در این دنیا و بهشت در دنیای ابدی را تهيه کنند.کاری که دقیقا سران جمهوری اسلامی این روزها علنا انجام میدهند ،به گفته دین اسلام زندگی دنیوی کاملا موقتی است و برای مسلمانان زندگی جاودانه در بهشت است، مسلمان خوبی باش و جایی برای خود در بهشت داشته باش. این اولیه ترین درس کودکان مسلمان است.که درعمل یک قصد غیر مستقیم برای درست کردن احساس نفرت در اذهانشان، نسبت به این دنیا است تا سران مذهبی به راحتی بتوانند بهشت دنیایشان را با اموال آنها بسازند .اما آن مسلمان خوب کیست ؟من سالها از نزدیک مردم زیادی را دیده ام که نماز می خوانند، روزه می گیرند، به حج می روند و غیره.. که مشغول کارهای شیطانی هم هستند. در مقابل من مردمانی را دیدم که مذهبی نیستند وبرای دیگران بی هیچ گونه چشم داشتی کارهای خوب انجام می دهند. در سرزمینهای اسلامی مردم را فقیر میکنن و فقیران را دزد و دزدان را اعدام ،مگر آنکه دزد اسلامی باشی و به شیوه های اسلامی دزدی کنی آنوقت کارت شرافتمندانه و عملت شرعیست.مثل پرورش قارچی امامزاده ها ،تا یک عده ساده زود باور پولهایشان را به آنجا بریزند تا شاید بختشان باز شود یا شوهرشان زن دوم نگیرد یا هزاران چیز دیگر ….
این روزها اسلام به مغز مسلمانان فقط نفرت از غیر مسلمان و قتل برگشتگان از اسلام را تزریق مى کند .
وضع قوانین تبعیض آمیز علیه اقلیت های دینی زندانی و شکنجه کردن وحتی قتل آنها چیزیست که این روزها در سرزمین اسلامی زیاد شاهد ان هستیم . چرا که می خواهند با مسلمان کردن مردم دنیا بر دنیا حکومت کنند . فراخوان جهاد و کشتن غیر مسلمانها را تا زمانی که اسلام تنها مذهب دنیا نشده را می دهد.
من از آنهایی که مردم را به اسم مذهب می کشند متنفرهستم. قوانين و مجازاتهای ضد انسانى که در سرزمین مسلمانان دیده میشود ،حکم اعدام حکم سنگسار و…. مسلمانان کسانی هستند که صلح را بر روی زمین خراب کرده اند.
يکى از اصلى ترين پايه هاى جوامع انسانى امروز، جدايى دين از دولت است. در اسلام و در کشورهای اسلامی چنين جدايى وجود ندارد. دولت نبايد در آزادى عقيده شهروندان دخالت کند، نمى تواند مردم را به زور مذهبى کند. به محض اينکه نهاد دولتى دينى ایجاد شود ، کنترل پليسى افکارو خشونت آغاز مى شود.
از نظر من دين اسلامی مضحک است چرا که مانع تفکر آزادانه انسان مى شود.دین فقط وسیله یست برای حکومت کردن .
با نام الله، بيش از صد هزار انسان از ١٩٧٩ به بعد در ايران اعدام شده اند. روزهاى حمله مسلحانه به دانشگاهها و کشتار دانشجويان بيگناه در سراسر کشور. هفته ها و ماههاى تهاجم خونين به اعتصابات و تظاهرات کارگرى. سالهاى سرکوب و کشتار وحشيانه آزاد انديشان، مسیحیان زرتشتیان وبهائيان،زندانی و تجاوز کردن به زنانی که با این همه تبعیض مخالف بودند و بسيارى ديگر که از هيچيک از اين گروهها نبودند، کسانى که صرفا بخاطرعقایدشان به خاطر اولی ترین حقوق انسانی یعنی آزادی به اسم اسلام و به 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر