۱۳۹۲ شهریور ۱۳, چهارشنبه

كشتارِ اشرف؛ ادامه‌ى قتل‌هاى زنجيره‌اى

كشتار اشرف دقيقا با پيش‌بينى‌هاى من تطبيق داشت. من گفته بودم كه جناح رفسنجانى نمي‌خواهد مردم عادى را بِكُشد بلكه مي‌خواهد سرهاى مردم را قطع كند. كشتار اشرف اين را تاييد كرد.
قتل‌هاى زنجيره‌اى، كشتار ميكونوس، قتل بختيار، فروهر، فرخ‌زاد و مانند اينها شيوه‌ى رفسنجانى است. شيوه‌ى اصلاح‌طلبان. شيوه‌ى اصلاح طلبان اين است‌كه «سر»هاى ايرانى‌ها را بزنند. عامه را به حال خود بگذارند. ايرانىِ بى سر، سر در گم است و به هيچ جا نمي‌رسد. 
اگر رفسنجانى و اصلاح‌طلبان را به حال خود بگذاريد فقط نخبه‌هاى ايرانى را مي‌كُشند. ايران بدون نخبه‌ها در برابر حكومت آخوندها بى‌سلاح است. 
اگرچه مجاهدين در ميان توده‌ها منفور هستند ولى يكى از سرهاى ايرانيان در برابر آخوندهای [...]هستند و بايد قطع شوند. 
آخوندها بلايى هستند بر سر ايرانى‌هاى بى‌دفاع و هر ايرانى سركش را نابود مي‌كنند. چه خوب، چه بد. مجاهدين يكى از سرهاى «بد» هستند. 
بدون توجه به اينكه مجاهدين [...] هستند، كشتار اشرف نشان مي‌دهد كه اصلاح‌طلبان به منش خود كه از ميان برداشتن مهره‌هاى مهم در تمدن ايرانى است، پاي‌بند هستند. 
متاسفانه از آنجا كه اصلاح‌طلبان در اين دوره بسيار ضعيف‌تر از دوران خاتمى هستند، ما اكنون فقط كشتار نخبه‌هاى ايرانى را نظاره نمي‌كنيم بلكه اصول‌گرايان هم در آزار مردم عادى دست‌شان باز است. 
از يك طرف اصول‌گرايان به اعدام‌هاى زنجيره‌اى و گير دادن به زنان و مردم عادى مي‌پردازند و از طرف ديگر اصلاح‌طلبان به كشتار نخبه‌هاى ايرانى مشغولند.
دمكراسى اسلامى...ايران را دارند از سر و ته مي‌زنند. 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر